برگزیده

نکات ضروری که موقع انتخاب چاپخانه خوب باید در نظر گرفته شود

نوع کاغذ : تحریر ۸۰ گرم ایرانی

چاپ کارت ویزیت لمینت مات طرح موج ۹x6 دورگرد

تبادل ایده و اظهار نظر در خصوص کسب و کار شما که منجر به بهبود خدمات و کیفیت محصولات شما می شود.
مشخصات چاپ لیبل سلفون براق دورصاف :
زمان های تحویل چاپ سابلیمیشن
روش ششم: چینش بادکنک

کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد ۹x6

از ویژگی های بارز این محصول درا بودن قاب دور پازل ، سایز این محصول و همچنین درخشندگی و زنده بودن رنگ های چاپ شده روی این پازل می باشد.

انواع و اقسام لیبل متالایز

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت ضخامت و ابعاد این کارت مشابه کارت های بانکی است .
( طبیعی است در صورتی سفارش چاپی شما بعد از ساعت ۱۷ آماده بشود در لیست بعدی نوبت ارسال قرار خواهد گرفت. در صورت درخواست ارسال خارج از این تایم می بایست با روش های دیگری که طبیعتا هزینه آن بالاتر خواهد بود ارسال گردد که هزینه آن با شما خواهد یود . )

موارد مورد نیاز

ثبت سفارش آنلاین سویشرت هودی ملانژ

امکان چاپ پاکت کتان 120 گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد که برای سفارش در تیراژ های بالاتر می توانید به صورت شیت های ۱۰۰۰ عددی افزایش تیراژ داد ولی طبیعتا با افزایش تیراژ از قیمت کاسته نمی شود.

سایز طراحی گسترده: ۴۰x29 سانتیمتر

چاپ لیبل یووی دور صاف

هزینه فاکتور سایز A5 کاربن لس :

حداکثر طول قابل چاپ : بدون محدودیت

انواع و اقسام لیبل های یووی

پاکت کتان 120 گرم

چاپ کارت ویزیت پی وی سی برفکی نیمه شفاف

اگر سفارشی که ممنوعیت چاپی دارد مانند ( تصویر پول، انواع فال و تاتو، تصاویر بانوان ( چهره یا اندام )، آموزش رقص ، تصاویر بدنسازی ، طرح های ورق های بازی یا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای ، شرکت های هرمی، عکس چهره ائمه اطهار و … توسط شما ثبت شود و درصورتی که از چشم متصدی کنترل مجموعه دور بماند و وارد پرسه چاپی شود این سفارش توسط مجموعه امحاء خواهد شد و غیر از هزینه سفارش ، کلیه مسئولیت این امر، اعم از جریمه های نقدی و کیفری به عهده سفارش دهنده می باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، این امر را در نظر بگیرید .
انواع کارت ویزیت سلفون براق

فنجان سفید سرامیکی

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ به صورت یک گوشه تیز دورصاف و یک گوشه گرد می باشد.
در ادامه این مطلب روش های گوناگون و متنوع مجموعه چاپ نفیس برای ارسال سفارشات در شهر تهران و همچنین روش ارسال سفارش به شهرستان های کشور به تفکیک توضیح داده شده است.

کاغذ سابلیمیشن

لیست قیمت انواع تراکت B4

لیست قیمت تیشرت ملانژ

کاغذ بهمراه کاربن را از لیوان جدا کنید

لیست قیمت پرچم تشریفات ساتن

کارت ویزیت سلفون براق

پاکت A4 تحریر ۸۰ گرم

هزینه شاسی عکس ۱۳x۱۸ بر اساس ضخامت*

هزینه چاپ عکس ۲۰x۳۰ بر اساس نوع کاغذ*

هزینه فاکتور سایز A5 تحریر :

چاپ مدیا, کاتری تک رنگ, لیبلی پرسی

لیست قیمت چاپ عکس و شاسی مکعبی رومیزی :
کارت ویزیت طلاکارت لمینت براق

کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۹x6

چاپ بادکنک تایلندی

ب) به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اجرای مواد ۳۷ و ۳۸ قانون تجارت الکترونیکی ضروری است، مصرف کننده انصراف خود از انعقاد یا ادامه قرارداد را از طریق نامه، فکس یا ایمیل به اطلاع فروشنده رسانده و تائیدیه اطلاع مخاطب از قصد خود را نیز دریافت نماید.
برای داشتن یک عکس پرسنلی زیبا و قشنگ نیازمند داشتن دو ابزار بسیار ساده و در دسترس می باشد. یک بهتر است یک دوربین عکاسی حرفه ای در صورت نبود می توانید از یک گوشی حرفه ای با پیکسل بالا استفاده بکنید و دومین ابزار داشتن یک سیستمی که نرم افزار فتوشاپ در آن باشد کفایت می کند. ما این آموزش را براساس نرم افزار فتوشاپ ۲۰۲۰ ارائه شده است.

مشخصات کلی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد

چاپ لیوان کاغذی2020-05-23T16:14:05+04:30

مرحله چهارم: سبک خود را بشناسید

چاپ روی فاکتور های قبضی بر روی سه فرم و به 3 صورت رنگی چاپ می شود. چاپ فاکتور تک رنگ مشکی ، دو رنگ قرمز مشکی و به صورت فول رنگی

گاهی وقت ها شما باید برای آزمایش میزان نسبت در طرح و تصاویر و فاصله دید لازم باشد یک چاپ تراکت فوری از طرح خودتان داشته باشید که بتوانید نواقص موجود در طرح را به خوبی بشناسید و آن ها را رفع بکنید.
این نوع لیوان های برای چاپ لوگو و تصاویری که ترکیبی از رنگ های تیره را دارند و یا ترکیب آنها با رنگ زمینه خللی در طرح ایجاد نمی کنند مناسب می باشد.

کارت ویزیت لمینت مات مربع

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
نکته آخر اینکه، دانستن اینکه می‌خواهید لیبل های شما چه نوع سبکی را به تصویر بکشند را باید بررسی بکنید. آیا به دنبال ظاهری خاص و جذاب هستید می توانید از لیبل های طلاکوب مات / براق را سفارش بدهید. اگر به دنبال چیزی شیک‌تر و مدرن‌تر هستید، توصیه می‌کنیم یک متریال شفاف و شیشه ای انتخاب کنید. ما در ما سعی کردیم انواع سبک و جنس های متنوع برای چاپ لیبل را سعی کردیم معرفی بکنیم.
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت متالیک رنگ بودن آن و در عین حال ضخامت و ابعاد مشابه کارت بانکی بودن آن است .
سعی کنید اگر رنگ سازمانی دارید در طراحی سربرگ خود از رنگ سازمانی خود استفاده بکنید. و دقت داشته باشید که کد رنگ سازمانی خود را تغییر ندهید. برای چاپ سربرگ فوری خود تلاش کنید که کد رنگ سازمانی شما دقیق در طراحی لحاظ شده باشد. رنگ های سازمانی بکار رفته در سربرگ خود باید به گونه ای باشد که حتی کسی با ندیدن مشخصات ارسال به راحتی تشخص بدهد که این نامه برای چه سازمانی می باشد.

پاکت A4 تحریر 80 گرم ایرانی

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب و استفاده از روکش مخملی به صورت همزمان می باشد.
از ویژگی های این محصول امکان طلاکوبی زیر روکش سلفون مات محصول می باشد که دوام فوق العاده ای به محصول خواهید بخشید.

گام دوم: انتخاب عکس

مشخصات کلی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد