عمومی

هارد فورک لندن اتریوم – آنچه باید در اینجا آمده است

هرد فورک آینده اتریوم لندن در ابتدای ماه اوت پیش بینی می شود. در اینجا همه چیزهایی است که باید بفهمید این را به‌روزرسانی کنید چه چیزی را برای شبکه به ارمغان می‌آورد و چرا برخی از افراد جامعه به آن شک دارند.

با این حال، به‌روزرسانی‌ها همه طبق برنامه پیش نرفتند. شبکه با چند پس‌بک‌ها و شکست‌ها در طول انتشار شبکه‌های آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت. ، که باعث افزایش شک و نگرانی در مورد اضافات جدید شد.

 

با وجود تأخیرها، نوکامل سیستم، این مقدار از تراکنش ها در هر یک از هزینه ها و کاهش تولید گاز است.

منتهی به لندن

همانند ارتقاهای قبلی، هارد فورک لندن شامل مجموعه ای از پیشنهادات بهبود اتریوم است که در غیر این صورت به عنوان EIP نامیده می شود.

این آخرین به‌روزرسانی شامل پنج EIP است که حول کارمزدهای مختلف (هزینه‌های گاز و بازپرداخت)، سرعت تراکنش، و نفوذپذیری از طریق نفوذپذیری مدیریت شده‌اند.

در بین لندن و برلین سلف خود، شبکه شبکه های آزمایشی را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. برای ادامه انتقال خود به POS. همه این فورک‌های سخت موقتی هستند تا زمانی که ETH2 عمومی شود، با این وجود برای ماینرها بسیار مهم هستند. ، توسعه دهندگان و سایر اعضای انجمن برای تغییرات دائمی آینده.

مهم ترین همپوشانی بین هارد فورک برلین و شبکه های آزمایشی زیر EIP 1559 است. این پیشنهاد به طور خاص تراکنش را هدف قرار می دهد هزینه های بالا یکی از موضوعات داغ در انتقال POS است، به ویژه با افزایش فعالیت های شبکه به دلیل NFT.

نوشته دیگر :   محصولات مکمل زناشویی

EIP های لندن برای اتریوم کارآمدتر

همانطور که قبلاً گفته شد، این هارد فورک‌های موقت همگی در حال آماده‌سازی برای آنچه با ETH2 می‌آیند هستند. با این وجود، آن‌ها لحظه‌های هیجان‌انگیزی برای جامعه برای گیر کردن با یک روش اولیه در عملکرد در شبکه هستند.

اینها EIPهایی هستند که همراه با لندن ارائه می شوند:

EIP-1559: تغییر بازار کارمزد برای زنجیره ETH 1.0

این مطمئناً EIP با بیشترین سر و صدا در اطراف آن است و توسعه دهندگان روی رفع همه مشکلات تمرکز دارند. این یک “هزینه پایه” را به همراه دارد، که بر تمام بلوک ها در سراسر شبکه تاثیر می گذارد.

این کارمزد پایه قیمت بنزین را در سراسر شبکه دنبال می‌کند و پیش‌بینی هزینه را از کیف پول‌ها و کاربران آسان‌تر می‌کند. همچنین امکان تعیین متراکنش و کارمزد ماینر را می کند. نکته مهم در بالای این EIP این است که باعث می‌شود هزینه‌های تراکنش برای بهبود اقتصاد کلی شبکه کاهش یابد.

EIP-3198: کد عملیاتی BASEFEE

3198 EIP قبلی را همراهی می کند، زیرا یک “opcode” اضافه می شود تا ارزش کارمزد پایه بلوکی را که تراکنش روی آن انجام می دهد، برگرداند. چنین بهبودی به نفع کسانی است که قراردادهای هوشمند درونی ایجاد می کنند.

EIP-3529:کاهش بازپرداخت

بازپرداخت در شبکه اتریوم در ابتدا به عنوانانگیزه ای برای توسعه دهندگان برای پاک کردن صفحه در صورت امکان و در صورت امکان تنظیم می شود. با این حال، برعکس آن به واقعیت تبدیل شد. این EIP بازپرداخت گاز را از SELFDESTRUCT حذف می کند و آنها را برای SSTORE کاهش می دهد. به طور کلی این پیشنهاد به جبران واریانس اندازه بلوک که تا سال 1559 ایجاد شد کمک می کند.

نوشته دیگر :   ساید چنل چیست؟ چگونه می توان آن را خریداری کرد؟

EIP-3541: رد قراردادهای جدید که با بایت 0xEF شروع می شوند

به آسانی، این EIP امکان قراردادن قراردادهای هوشمند جدید را فراهم می کند که با بایت 0xEF شروع می شود. آنهایی که از قبل وجود دارند، تحت تأثیر این قرار گرفتن قرار نگرفته اند.

و در آخر، تأخیر بدنام بمب.

این EIP “عصر یخبندان” را به طور رسمی می اندازد که به عنوان بمبی می شود. در گذشته به تعویق افتاده است، اما انتقال هنوز نیست و بنابراین یک دور دیگر.

تحولات متزلزل اتریوم

همیشه در کل فضای کریپتو صدایی برای هر به‌روزرسانی بزرگ شبکه وجود دارد. اعضای انجمن و اینفلوئنسرهای کریپتو شناخته شده‌اند که تغییرات قریب الوقوع را تبلیغ می‌کنند، چه کاردانو، چه اتریوم یا ریپل.

<pاز آنجایی که ETH2 به آرامی در سال جاری به ثمر می رسد، اتفاقی که می تواند تزل باشد درات اجتماعی است. افزایش ترافیک ناشی از NFT نیاز به کارایی در زمان تراکنش و قیمت گاز را افزایش داده است. با این وجود، در اوج شور و شوق، شبکه شاهد پایین ترین قیمت گاز از زمان پایان سال 2020.

این افت قیمت بنزین تعداد زیادی پس از هارد فورک برلین ظاهر شد. چه لندن به ارمغان خواهد آورد بسیار قابل پیش بینی است.

از سوی دیگر، رکود شبکه دیگر مورد استقبال قرار نگرفت. ETH قیمت‌های پایین را مشاهده کرد که نزدیک به 1559 دلار بود پیش از ارتقاء لندن. در بیشتر موارد 1559 عددی است که اعضای انجمن ETH مشتاق دیدن آن هستند، این قیمت‌ها باعث ایجاد HODLers وحشتناک می‌شوند.

انتظارات متفاوت

با نزدیک‌تر شدن لندن، ماینرها و توسعه‌دهندگان گاهی انتظارات متفاوتی از به‌روزرسانی‌ها دارند.

نوشته دیگر :   نکات مهمی که برای خرید نردبان و قفسه باید حتما در نظر بگیریم

نگرانی‌های اصلی از سوی ماینرها است، زیرا تغییرات در شیوه‌های فعلی کار آنها ایجاد شده است. برنامه ای که شبکه می تواند یکی از بزرگترین ناشناخته ها باشد. برای کسانی که برای مدت طولانی در آن بوده اند، نگرانی در مورد کاهش غیرقابل پیش بینی و شروع فرآیند بررسی است.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

همراه با عرضه هارد فورک، پایگاه کاربر باید کیف پول یا کیف پول سخت افزار، هیچ چیز تغییر نمی کند مگر اینکه دستور داده شده باشد. ماینرها باید کلاینت ETH را به روز کنند. آنها باید به صورت دستی آستانه هدف گاز را تغییر دهند.